Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Het is altijd vervelend wanneer een product toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Bij DEENS.NL kun je om deze reden het ontvangen product zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen retourneren. Lees hier meer over het retourneren van je product.
Kan ik een artikel komen bezichtigen?
Helaas is het bezichtigen van artikelen bij ons niet mogelijk. Wij zijn geen fysieke winkel maar een webshop. Je kunt het artikel online bij ons bestellen. Mocht je een specifieke vraag hebben over een artikel dan zullen wij altijd ons best doen om je zo uitgebreid mogelijk te helpen! Mail in dit geval je vraag naar [email protected]. Liever WhatsAppen met onze klantenservice dames? Dat kan! Begin meteen een gesprek.
Ik wil graag iemand een interieur-cadeaubon geven. Kan ik ook een cadeaubon bij jullie bestellen?
Dat kan zeker! Als je zoekt in de zoekbalk 'cadeaubon' en je klikt op enter, dan zie je cadeaubonnen met diverse bedragen. Onze klanten kunnen helaas maar één cadeaubon-code invullen in het winkelmandje. Stel je wilt een cadeaubon van €70,- bestellen dan kun je het beste één bon van €50,- bestellen en een bon van €20,-. Geef dan even in de bestelnotities aan dat je de bonnen graag wilt samenvoegen tot één bon van €70,-. Dan regelen wij dat voor je!
Ik wil graag mijn welkom kortingscode gebruiken maar deze werkt niet. Wat nu?
Wat leuk dat je je hebt ingeschreven voor onze nieuwsbrief. Als dank daarvoor heb je inderdaad een kortingscode ontvangen. Let op: deze kortingscode is één maand geldig bij een minimale bestelling van €50,-. De kortingscode is niet geldig i.c.m. andere acties, sale artikelen en de collecties van dBodhi, The Gift Label, Tinystories & StudioAT.